دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت
دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین دانلود
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن با 4 کیفیت

ی

پا تو کفش من نکن که پیش تر سازش نام داشت پنجمین تجربه کارگردانی حسین فرحبخش است که برخلاف چهار فیلم قبلیش مضمونی کمدی دارد . این کمدی اجتماعی داستان دو زوج با روحیات متفاوت و از دو طبقه مختلف را روایت میکند . شخصیت های اصلی فیلم، رضا ناجی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری هستند همچنین علی صادقی و سیروس گرجستانی نیز در این فیلم هنرنمایی کرده اند . این فیلم داستان دو زوج را روایت میکند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر ! درواقع رخداد یک اشتباه کوچک و دردسرهایی بزرگی که برای این دو زوج همراه است .

Paa-to-kafshe-man-nakon.Screenshot.www.download.ir

مشخصات فیلم پا تو کفش من نکن :

– ژانر : کمدی – اجتماعی

– کارگردان : حسین فرح بخش

– نویسندگان : زهرا پیرهادی(براساس نوشته ای از رضا اسماعیلی)

– تهیه کننده : عبدالله علیخانی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 4 مرداد 1396

– مدت زمان : 84 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : رضا ناجی ، بهنوش بختیاری ، یوسف تیموری ، سحر قریشی ، سیروس گرجستانی ، علی صادقی ، احمد ایران دوست ، بهشاد مختاری ، صدیقه کیانفر ، مختار سائقی ، اردشیر کاظمی ، مجید علی زاده ، حسینعلی قورچی ، محمدرضا احمدی ، بیتا عالمی ، حسین لواسانی ، مرجان اشتری ، هاوار قاسمی ، مهرو شعله ور ، مهتاب راد و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

 

 

لینک دانلود

 

 

 

 

 



تعداد بازديد : 990
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت: 10:58
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
دانلود مرتبط
بخش نظرات این دانلود

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
دانلود تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران